Перейти до основного вмісту
Сценарій родинного свята
«ЩАСТЯ БУТИ РАЗОМ!»

Мета: виховувати в дітей почуття любові й поваги до своєї родини; зацікавити їх пошуками коріння свого родоводу; дати можливість відчути комфорт i радість від родинного оточення i спілкування; учити взаєморозумінню, взаємодопомозі, усвідомленню своїх обов'язків; закласти в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками і вчинками; сприяти розумінню необхідності міцних родинних зв’язків, важливості родинного єднання; формувати відчуття гордості за свою велику українську родину.

В.1
Доброго дня, шановні глядачі!
В.2
Вітаємо вас, друзі!
В.1
Сьогодні особливий випуск нашої програми «Щаслива дитина – успішна людина». В честь Дня народження школи-інтернату міста Володимира-Волинського в усіх класах збираються батьки разом з дітьми, аби провести гуртом родинне свято.
В.2
Тож це наштовхнуло нас на думку провести святковий випуск нашої програми під назвою «Щастя бути разом!». Адже хіба може бути більшою радість дитини, ніж та, яку вона відчуває, проводячи час разом з люблячими близькими і рідними людьми?
В.1
Готуючись до сьогоднішнього випуску, наші кореспонденти запитали в учнів 4-Б класу, що для них означає слово «сім’я», за що вони люблять своїх рідних.
В.2
Деякі відповіді зможуть вас здивувати, вразити та шокувати своєю відвертістю! Увага на екран!

Відео



В.1
Сподобалось вам відео? Сподіваємось, що так, адже наші кореспонденти дуже старались! Давайте поаплодуємо усім героям нашого відео!
В.2
З цього відео стає зрозуміло, що для наших учнів сім’я – це найдорожче багатство, найцінніше у їхньому житті.
В.1
А центром сім’ї, її основою є батьки: люблячі, турботливі, справедливі, загалом – найкращі!
В.2
А ще – наймудріші та найрозумніші, адже у пошуках відповідей на будь-які запитання (чому небо блакитне? Чому Земля кругла?) ми бігли саме до Вас, дорогі наші батьки.
В.1
Але тепер ми виросли і запитання почали ставити ви – нам. Проте ми чомусь не дуже охоче на них відповідаємо…

«Батьки і чомучки»
Ну і мама! Ну і тато!
Наче справжні дошкільнята:
Нічогісінько не знають –
Смішно і сказать комусь,
Бо щодня мене питають
Лише одне “Чому” й “Чому”
 - Ти чому такий непослух?
- А чому не стелиш постіль?
- Ти чому цей вірш не вчиш?
- А чому портфель без ручки?
- І чому такий синець?
Ох, настане мій кінець!
Не поясниш їм ніколи –
Хоч би й дуже захотів…
Треба їх віддать до школи,
Хай питають вчителів!

В.2
Гадаємо, багато батьків впізнали себе. Але нічого, не переймайтесь, ми дамо вам шанс виправдатись і продемонструвати, що ви дійсно багато знаєте і вмієте. Для вас наші наукові співробітники проведуть вікторину.
В.1
Будьте уважні, адже питання складні, від вас вимагається зосередженість,  увага та концентрація!
В.2
Запрошуємо наших науковців!

Науковець 1
Чи може страус назвати себе пташкою?
(Ні, адже він не вміє говорити)
Науковець 2
Що треба робити, коли бачиш зеленого чоловічка?
(Переходити вулицю)

Науковець 1
В якому випадку увесь 4-Б клас разом з батьками не намокнуть, заховавшись під одну парасольку?
(Якщо не буде дощу)
Науковець 2
Яких каменів немає в морі?
(Сухих)
Науковець 1
Що знаходиться між горою і долиною?
(Буква «і»)
Науковець 2
Зростали чотири берези, на кожній березі по чотири великих гілки, на кожній великій гілці по чотири маленьких гілки, на кожній маленькій гілці по чотири яблука. Скільки всього яблук?
(Жодного. На березах яблука не ростуть.)
Науковець 1
Який кінь не їсть вівса?
(Той, що шахматна фігура)
Науковець 2
З якого посуду не можна нічого з’їсти?
(З порожнього)

В.1
Дякуємо нашим науковцям і батькам, які продемонстрували свою ерудованість! Ви – молодці! Поаплодуємо один одному!
В.2
Проте також и пам’ятаємо, що найголовніше з усього, що Ви знаєте і вмієте, Ви передали нам. Це вміння бути людьми, любити цей світ і розуміти його.

Пісня

В.1
Провівши дослідження, проаналізувавши усі дані, ми зрозуміли, що наші батьки теж колись були дітьми! Виховували їх їхні батьки – наші бабусі та дідусі.
В.2
Зазначимо, що бабусі і дідусі значно терпиміші, рідше сваряться на нас, не сердяться. Гадаємо, що це наслідок загартованості характеру після наших батьків.
В.1
Можна зробити на основі цих даних висновок, що чим спокійніше на наші пустощі реагують дідусі й бабусі, тим вреднішими були наші батьки.
В.2
Послухаймо кілька історій про те, якими ж були наші батьки і як від того намучились наші бідолашні бабусі й дідусі.

Учень 1
-         А  ти, тату, в школі вчився?
-         Учився, Сергійку.
-         А то правда, що ти, тату,
Був одержав двійку?
-         Було таке, траплялося…
Малий засміявся:
-         Тоді мама каже правду,
Що я в тебе вдався!

Учень 2
Вдарив батько спересердя хлопчика малого.
Той поплакав, переплакав та й питає в нього:
- Тебе, татку, бив твій татко?
- Бив, та ще й немало!
- Ну, а татка твого били?
- Теж перепадало.
І сказало хлопченятко, заломивши ручки:
- Тепер ясно, звідки в тебе
Хуліганські штучки.

В.1
Так, бачимо, що з нашими батьками було не так вже й легко: і двійки отримували, і пустували… Дякуємо вам, наші любі бабусі і дідусі, що допомогли цим малим бешкетникам вирости дорослими та серйозними мамами і татами.

Учень 3
Дідусь з бабусею – звичайні люди,
Та я обох всім серденьком люблю!
Їх вік земний хай довгим-довгим буде
І я про це у Боженька молю.
Від них обох аж пахне добротою,
Тепло, любов і ласка аж струмить…
Вони наділені сердечністю святою
І я це відчуваю кожну мить.
Бо очі їх любов’ю променяться,
А душі світлі, чисті і ясні…

Танець

В.2
На останок побажаєм:
Всю рідню свою велику
Ви не забувайте.
Повсякчас своїм теплом
Щиро зігрівайте!
В.1
Від цієї теплоти
Стане більше доброти.
А від усмішок ласкавих
Стане в світі менше зла.
В.2
Вам бажаю всім добра,
Щоб у кожнім добрім ділі
Досягнуть зуміли цілі
Хай вам Бог допомога!
Разом:
Хай біда і горе минають ваш дім,
Доброго здоров’я зичимо усім!

Фінальна пісня
Відео












Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Зафіксовані миті щастя

Сценарій екологічної казки "Попелюшка. Стара казка на новий лад"

Сценарій екологічної казки «Попелюшка. Стара казка на новий лад» Мета : виховувати ціннісне ставлення особистості до природи, розвивати екологічну свідомість та любов до своєї місцевості, формування екологічної культури учнів, екологічних знань та мислення; виховання любові до природи, дбайливого ставлення до навколишнього середовища.     Звучать фанфари. Виходять ведучі. Грає тиха, спокійна музика  ВЕДУЧИЙ 1 Десь-колись в одній країні, В славнім й гарнім царстві мирнім Існували лиш затишшя, Спокій, гармонійна тиша. ВЕДУЧИЙ 2 Дивовижнії сади Розцвітали навкруги! Тут росли чудові квіти, Пишні, кольорові, ніжні. Справжня казка! Глянь і ти, Скільки бу́ло тут краси! Вибігають діти в костюмах квітів, дерев, птахів. Грає пісня з м/ф «Червона шапочка» Це найкращая країна, Всі живуть тут разом й мирно, Тут цвіте усе довкола, Тут нам радісно усім! Друзів маємо багато, Пташечки це і звірята, І метелики барвисті, І комашки –